.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقام خواستگار سابق در تلگرام

شخصی که با ارسال پیام هایی مبني بر تهديد به نفس و اخاذي، مزاحمت ، انتشار مطالب توهين آميز و رکيک و ارسال تصاوير تهديدآميز در شبکه اجتماعی تلگرام موجبات سلب آسایش خانواده ای را فراهم ساخت توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز سرهنگ ولی ا... گنجیان فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام کرد : در پی مراجعه زنی ساکن شهرستان آمل، با ارائه مرجوعه قضايي به پليس فتا این شهرستان در برگ اظهارات خود عنوان داشت؛ شخصي ناشناس از طريق شبکه ي اجتماعي تلگرام در قالب پيام هايي مبني بر تهديد به نفس و اخاذي، مزاحمت ، انتشار مطالب توهين آميز و رکيک و درخواست رابطه ي نامتعارف و ارسال تصاوير تهديدآميز براي بنده موجبات سلب آسايش بنده و خانواده ام را فراهم کرده است. از این رو تقاضای رسیدگی به پرونده را دارم.

وی در ادامه گفت: پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان آمل قرار گرفت و در ادامه با بررسي هاي فني و تخصصي و رصد فعاليت هاي حساب کاربري شخص در شبکه ي اجتماعي تلگرام ، فردي با نام کاربري و شماره تلفن مشخصی در اين محيط شناسايي که بواسطه ي آن براي شاکيه ايجاد مزاحمت و اقدام به ارسال پيام هاي تهديد آميز مي نمود که با استعلامات گرفته شده سرانجام متهم شناسایی گشت.

سرهنگ گنجیان در ادامه افزود : کارآگاهان پلیس فتا این شهرستان با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم را به اين پليس احضار کردند، وی در اظهارات خود ضمن اعتراف به بزه انتسابي عنوان داشت خط فوق در اختيار بنده مي باشد که بواسطه ي آن در شبکه اجتماعي تلگرام فعاليت داشته و از يک ماه قبل به تطميع یکی از بستگان نزدیک شاکيه که از خواستگاران وي بوده اقدام به ارسال پيام ها و عکس هاي تهديد آميز نموده، متهم در ادامه اعترافات خود عنوان کرد که حتي از من درخواست داشت که به بهانه دوست شدن با شاکیه، عکسي از خود با وي گرفته تا بتواند بدين وسيله اهرم فشاري داشته باشد، همچنین شخص يا اشخاصي را به خدمت بگیرم تا با سرقت کيف شاکيه بتوان به گوشي و اطلاعات شخصي داخل گوشي وی دسترسي پيدا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه گفت: در نهایت با هماهنگی با مقام محترم قضایی متهم اصلی پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان آمل شناسایی و به اين پليس احضار و ضمن اعتراف به بزه انتسابي در اظهارات خود عنوان داشت؛ من از دوستم درخواست کردم تا اين عمل را انجام دهد اما فکر نمي کردم کار به اينجا کشيده و اين مشکلات را بوجود آید، صرفا مي خواستم بخاطر جواب ردي که از سوي شاکيه پرونده شنيدم او را تحت فشار قرار دهم تا به درخواست من جواب مثبت دهد.

سرانجام با تکميل تحقيقات، پرونده به همراه طرفين جهت سير مراحل قضايي روانه دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان آمل شد و هر يک از متهمین روانه زندان گرديدند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.